loading...
ققنوس
سینا اسماعیل پور بازدید : 1815 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

سری بازی های هری پاتر برگرفته از فیلم هری پاتر به صورت کامل توسط یکی از استدیو های شرکت EA ساخته شده است و آخرین عنوان در این سری یعنی بازی Harry Potter And The Deadly Hallows Part 2 نیز در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. هر نسخه از این بازی به مانند نسخه های قبلی این عنوان می باشد که پیشرفت هایی دارد. پیشرفت هایی در گرافیک،صداگذاری و گیم پلی و… مراحل بازی را در محیط های مختلفی که فیلم هری پاتر در آن رخ داده است،انجام دهید. گیم پلی نسخه ی ۷ این بازی به مراتب بسیار بهتر از نسخه های قبلی طرّاحی شده است و هیجان بیشتری را در آن شاهد هستیم. مسلّما اگر شما یکی از طرفداران سری فیلم Harry Potter هستید،بازی آن را نیز دوست خواهید داشت. از انواع Spell ها که در فیلم و کتاب های هری پاتر موجود است استفاده کنید،هاگوارتز را بگردید و…

سینا اسماعیل پور بازدید : 454 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (3)

3D War Chess 1.1 یك بازی شطرنج سه بعدی به صورت واقعی و جذاب است كه شما می توانید با كامپیوتر بازی کرده و قدرت خود را با آن محك بزنید. بازی شطرنج، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید، یک بازی معمولی نیست. در اینجا با محیطی سه بعدی به همراه مهره هایی به صورت واقعی و در میدان جنگ روبرو هستید. وقتی یک مهره را حرکت می دهید آن مهره به صورت انیمیشنو به صورت کاملاً واقعی به سمت جایگاه مقصد حرکت خواهد کرد. وقتی مهره ای را می خواهید بزنید و از صحنه خارج کنید نبردی بین آنها شکل گرفته و مهره ای که باید بیرون رود شکست خورده و خارج می شود. جلوه های نبرد کاملاً سه بعدی محیط بازی را بسیار جذاب کرده است.

سینا اسماعیل پور بازدید : 89 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (0)

Shadowrun: Dragonfall – DC یک بازی زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن و RPG از استودیوی بازیسازی Harebrained Schemes برای دستگاه های اندرویدیست که با قیمت ۶.۹۹ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و با هزاران خرید از برترین ها به شمار می رود. بگذارید داستان بازی را از زبان طراح بیان کنیم: “هم اکنون سال ۲۰۵۴ می باشد و جهان به کلی تغییر پیدا کرده است، جنگی بزرگ میان انسان ها و ماشین ها صورت گرفته و شرکت های بسیاری برای منافع خود وارد این جنگ شده اند و شما باید برای برقراری امنیت و آرامش وارد عمل شوید و …” بله… شما در نقش یکی از شخصیت های قدرتمند گروه Shadowrun باید با سلاح های ویرانگر خود به نبرد با ماشین آلات بروید و وضعیت را بهبود ببخشید. اگر به بازی های آر پی جی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید ما به شما این بازی را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن گرافیک خیره کننده، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی تجربه ای متفاوت از بازی های این سبک را برایتان به ارمغان می آورد.

سینا اسماعیل پور بازدید : 78 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

Falling Skies The Game بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی بر اساس داستان های علمی تخیلی در جهانی ویران شده ادامه می یابد. حملاتی چند از جانب بیگانگان انجام می شود و تعداد عظیمی از مردم بیگناه جهان در شرف نابودی توسط ارتش هستند. تنها تعداد انگشت شماری از بازماندگان توانسته ند فرار کنند و با ایجاد توده ای از شورشی ها قصد حمله دارند.

شما در این بازی با استفاده از سلاح های قدرتمندی به ماموریت های مختلفی اعزام می شوید و در نبردهای انسانی و خونین در صدد آزادسازی مردم بیگناه برخواهید آمد. استفاده از شخصیت های محبوب در کنار بازیگران تلویزیونی از ویژگی های بارز این بازی می باشد. هدف شما آزادسازی مردم در کنار افزایش پتانسیل های جنگی خود بوسیله کسب منابع جدید خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Falling Skies The Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ققنوس  دریافت نمایید.

سینا اسماعیل پور بازدید : 57 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Riptide GP2 یک بازی کم حجم جدید در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال 2014 توسط Vector Unit ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر علاقه به جت اسکی سواری دارید به هیچ وجه بازی Riptide GP2 را از دست ندهید. اگر نسخه اول این بازی را انجام داده باشید میدانید که این بازی چقدر جذاب است و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. از تغییرات مهم این نسخه میتوان به بهبود گرافیک آن اشاره کرد که بسیار خیره کننده شده است.

شما در این بازی باید یک جت اسکی را انتخاب کنید و در مکان های مختلف و زیبا با رقیبانتان به مسابقه بپردازید و با پیروزی در هر مرحله به مرحله ی بعد بروید. از ویژگی های مهم بازی میتوان به داشتن 10 جت اسکی, داشتن دستاوردهای مختلف در بازی برای ارتقای جت اسکی و باز کردن مراحل جدید, امکان کنترل با شتابسنج و غیره اشاره کرد.

سینا اسماعیل پور بازدید : 64 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

سینا اسماعیل پور بازدید : 61 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، با معرفی نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار Angry Birds Star Wars II برای سیستم عامل ویندوز در خدمت شما گیمرهای عزیز هستیم. سری جدید بازی های پرندگان خشمگین با جنگی بزرگ پا به میدان می گذارد ، برای ادامه داستان محبوب سری اول Angry Birds Star Wars آماده باشید ، این بازی بر مبنای داستان فیلم جنگ ستارگان آماده شده و در آن شما باید با قدرت و امکاناتی که در اختیار دارید به جنگ خوک ها بروید. برای اولین باز شما می توانید در سمت خوک ها به انجام نقش Darth Maul بپردازید ! Angry Birds Star Wars II دارای بیش از ۳۰ شخصیت مختلف است که شما می توانید با هر یک از آنان نقش کنترل بازی را در دست گرفته و به ایفای نقش آنان بپذارید. یکی از قابلیت های جالب این نسخه از بازی این است که می توانید به سادگی با استفاده از دوربین وبکم دستگاه خود ، شخصیت مورد نظر خود را وارد بازی کرده و با آنان بازی کنید ! بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان ۲ با تعداد بسیاری از مراحل ، کاراکترها ، پاداش ها ، جوایز و… هم اکنون به همراه سریال فعال ساز از ادامه مطلب وب سایت پرطرفدار فوردانلودز آماده دانلود کردن است.

سینا اسماعیل پور بازدید : 57 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Topia World Builder تنها با لمس نوک انگشتان خود جهانی زرق و برق دار و زیبا بسازید و یک بازی بی نظیر را در گوشی یا تبلت اندروید خود تجربه نمایید. این بازی در حقیقت یک شبیه ساز ایجاد جهان است و شما در آن می توانید جهان مورد علاقه خود را به هر نحوی که دوست دارید بسازید و آن را شکل دهید. می توانید کوه، دره، رودخانه، اقیانوس و دریا را تنها با یک لمس ایجاد و حیوانات مختلفی را در جهان خود قرار دهید. این بازی کم حجم و هیجان انگیز اندروید تا به حال جوایز زیادی را دریافت کرده است که در زمان کمی طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سینا اسماعیل پور بازدید : 55 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۶ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۷۶×۴۳۲

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB

سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. فصل چهارم از ۲۵ فصل هم اکنون آماده دانلود می باشد.


سینا اسماعیل پور بازدید : 64 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

UltraISO Premium Edition 9.6.1.3016 یک نرم افزار فوق العاده و حرفه ای برای گرفتن ایمیج از روی CD/DVD های شما می باشد. این نرم افزار می تواند از روی دیسک فایل ایمیج تهیه کند یا فایل ایمیج را باز کند و فایل شما را استخراج کند و یا اینکه فایل ایمیج را ویرایش کند . همان طور که می دانید فایل های ایمیج معمولا ISO هستند . این برنامه قابلیت این را داراست که هرچه درون یک فایل ایمیج است را استخراج کند ، چه پوشه و یا فایل فرقی ندارد. شما با دانلود  این برنامه توانایی این را دارید که هر CD/DVD را که میخواهید رایت کنید و یا در سیستم خود نگه دارید. این نرم افزار بعد از ایمیج گرفتن از روی دیسک مورد نظر شما قابلیت این را داراست که با قسمت Burn خود همان فایل ایمیج شما را با بالاترین کیفیت روی دیسک رایت کند .

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 748
  • بازدید کلی : 14,444