loading...
ققنوس
سینا اسماعیل پور بازدید : 88 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (0)

Shadowrun: Dragonfall – DC یک بازی زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن و RPG از استودیوی بازیسازی Harebrained Schemes برای دستگاه های اندرویدیست که با قیمت ۶.۹۹ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و با هزاران خرید از برترین ها به شمار می رود. بگذارید داستان بازی را از زبان طراح بیان کنیم: “هم اکنون سال ۲۰۵۴ می باشد و جهان به کلی تغییر پیدا کرده است، جنگی بزرگ میان انسان ها و ماشین ها صورت گرفته و شرکت های بسیاری برای منافع خود وارد این جنگ شده اند و شما باید برای برقراری امنیت و آرامش وارد عمل شوید و …” بله… شما در نقش یکی از شخصیت های قدرتمند گروه Shadowrun باید با سلاح های ویرانگر خود به نبرد با ماشین آلات بروید و وضعیت را بهبود ببخشید. اگر به بازی های آر پی جی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید ما به شما این بازی را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن گرافیک خیره کننده، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی تجربه ای متفاوت از بازی های این سبک را برایتان به ارمغان می آورد.

سینا اسماعیل پور بازدید : 78 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

Falling Skies The Game بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی بر اساس داستان های علمی تخیلی در جهانی ویران شده ادامه می یابد. حملاتی چند از جانب بیگانگان انجام می شود و تعداد عظیمی از مردم بیگناه جهان در شرف نابودی توسط ارتش هستند. تنها تعداد انگشت شماری از بازماندگان توانسته ند فرار کنند و با ایجاد توده ای از شورشی ها قصد حمله دارند.

شما در این بازی با استفاده از سلاح های قدرتمندی به ماموریت های مختلفی اعزام می شوید و در نبردهای انسانی و خونین در صدد آزادسازی مردم بیگناه برخواهید آمد. استفاده از شخصیت های محبوب در کنار بازیگران تلویزیونی از ویژگی های بارز این بازی می باشد. هدف شما آزادسازی مردم در کنار افزایش پتانسیل های جنگی خود بوسیله کسب منابع جدید خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Falling Skies The Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ققنوس  دریافت نمایید.

peymann بازدید : 701 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی Blur را کمپانی معروف Activition تولید کرده است و در این بازی شما در رقابت های مختلف شاهد تولیدات ۲۰ کمپانی و برند های برتر ماشین سازی دنیا خواهید بود و از ماشین هایی با کلاس پایین تر بازی را شروع می کنید و از جمله اتومبیل های معروف که در بازی حضور دارند می توان به انواع و کلاس های مختلف پورشه ، لامبورگینی ،مرسدس بنز ، شورلت ، بی ام وی ، فراری و آ او دی و … اشاره کرد ، کلا بازی بلور کلکسیونی از اتومبیل های ساخته شده کمپانی های بزرگ دنیا است. هر چه مراحل جلوتر میرود شما ماشین های قویتر و پر سرعت تری را آنلاک می کنید و تا جایی که غول های بزرگ کمپانی ها میرسید که هیچ اتومبیل یارای رقابت با آن ها را ندارد. بازی ماشین سواری Blur بر خلاف بازی های اتومبیل رانی دیگر خشونت ، سلا ح های و قدرت هایی است که در بازی در پیست ها گنجانده شده است .

سینا اسماعیل پور بازدید : 51 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

بازي زيباي PES2011 براي موبايل بلاخره روانه ي بازار شد و ما در ميهن دانلود اين افتخار را داريم تا براي شما كاربران اين سايت اين بازي را قرار دهيم ، اين بازي توسط شركت ژاپني KONAMI ساخته شده  كه در مقايسه به PES2010 تغييراته زيادي كرده كه به شرح زير است :

sinasp بازدید : 39 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

در بازی The Wall: Medieval Heroes شما می بایست از روستای خود در مقابل مهاجمانی که شما را محاصره کرده اند ، دفاع نمایید . این بازی ترکیبی از بازی های مدیریتی دفاع و مدیریت منابع می باشد . می توانید با استخدام کمانداران ، خرابکاران ، کارگرها و … منابع جنگی و زیستی خود را افزایش دهید و با حملات حساب شده به دشمن ، آن ها را وادار به عقب نشینی کنید . داشتن ۸ روستای مختلف ، ۱۴ بخش و واحد مختلف ، ۷ حالت بازی و … از سایر ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .

سینا اسماعیل پور بازدید : 34 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

یک بازی استراتژی می باشد که در آن شما تعدادی مبارز را مدیریت می کنید تا بتوانید به هدف های نظامی خود دست پیدا کنید. نظامیان این بازی از نبردهای تن به تن، تیراندازی، ارتش و سیاست خسته شده اند و یک تیم شخصی را باتوجه به نیازهای خود در امریکای جنوبی ایجاد کرده اند. شما در این بازی با حرفه های نظامی ویژه و بدون متوجه سازی افراد باید ماموریت های خود را انجام دهید و از خشونت های علنی جلوگیری کنید! این بازی را می توان شبیه به سبک بازی Commandos دانست که در قدیم منتشر گردیده است.

سینا اسماعیل پور بازدید : 51 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۱۰/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/انلاین
زبان: ENG
حجم فایل: ۷٫۶۶ GB
اطلاعات بازی :

 

Titanfall یک بازی آنلاین جدید آغشته با حرکات پارکور مانند می باشد که توسط گروهی از سازندگان سابق Infinity Ward ساخته شده است. Titanfall یکی از عناوین فوق العاده مایکروسافت می باشد که تاکنون توانسته با نمایش های درخشانش دل بسیاری از کارشناسان بازی و گیمرها را برباید. بازی دارای دید اول شخص یا همان FPS است ، اما چیزی که این بازی را از سایر بازی ها FPS متمایز می کند Multiplayer بودن آن است . بله ، این بازی فقط دارای بخش مالتی پلیر است و از بخش سینگل پلیر در آن خبری نیست و همچنین این بازی نیز مانند بعضی دیگر از بازی های نسل بعد MMO است . آنلاین بودن بازی یکی از ویژگی های مثبتبازی است و بدون شک در آینده اکثر بازی ها فقط به صورت آنلاین قابل بازی کردن هستند ، البته آنلاین بودنبازی در کشور ما به علت وضع اینترنت یک ویژگی منفی حساب می شود و باعث میشود که اکثر بازیکنان از تجربه ی این بازی فوق العاده محروم بمانند . وقتی که صحبت از یک بازی مالتی پلیر می شود ، دیگر داستان معنایی پیدا نمی کند و فقط کشتن و جلو رفتن و نفر اول شدن در Leaderboard است که مهم است ، اما TF از این قاعده مستثنی است و دارای بخش داستانی بسیار زیبایی نیز است. که حال به تازگی نسخه بتای اینبازی برای PC منتشر شده است.
سینا اسماعیل پور بازدید : 42 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Farm Frenzy: Viking Heroes یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که شما را به دوره وایکینگ ها می برد. شما در نقش یک قهرمان با پشت سر گذاشتن مراحل مهیج بازی دارایی های بیشتری کسب می کنید! شما دارای ابزارها و وسایل مختلفی هستید که به کمک آنها می توانید امتیازات خود را افزایش دهید. بازی دارای ۱۷۲ مرحله گوناگون می باشد. در کنار مراحل متنوع، بازی Farm Frenzy Viking Heroes از گرافیک بالایی نیز بهره می برد.

سینا اسماعیل پور بازدید : 51 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

همانطور که از نام بازی مشخص است،‌ داستان بازی مربوط به جنگ های ژولیوس سزار میباشد، بازی گیمر را به سال های یک قرن پیش از میلاد مسیح و شما را در اوج درگیری ها و جنگ های سزار قرار میدهد. این بازی به لطف سازنده تمامی جنگ های سزار را شبیه سازی کرده و سعی بر چالش کشیدن گیمر دارد. تمامی حملات و فرمان ها از دست های خود سزار صورت میگیرد و شما با تغییرات آب و هوایی باید استراتژی های خود را تغییر دهید. کاوش در بیش از یک میلیون کیلومتر مربع از ساحل دریای مدیترانه به سواحل انگلیس در این بازی گردآوری شده که نشان از مپ بزرگ و وسیع این بازی دارد، همچنین ا میتوانید امپراطوری خود را ساخته و سپاه خود را ارتقاء دهید. موتور گرافیکی بازی بهبود یافته است و چشم انداز های بازی بسیار متنوع طراحی شده اند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 728
  • بازدید کلی : 14,424