loading...
ققنوس
سینا اسماعیل پور بازدید : 1815 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

سری بازی های هری پاتر برگرفته از فیلم هری پاتر به صورت کامل توسط یکی از استدیو های شرکت EA ساخته شده است و آخرین عنوان در این سری یعنی بازی Harry Potter And The Deadly Hallows Part 2 نیز در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. هر نسخه از این بازی به مانند نسخه های قبلی این عنوان می باشد که پیشرفت هایی دارد. پیشرفت هایی در گرافیک،صداگذاری و گیم پلی و… مراحل بازی را در محیط های مختلفی که فیلم هری پاتر در آن رخ داده است،انجام دهید. گیم پلی نسخه ی ۷ این بازی به مراتب بسیار بهتر از نسخه های قبلی طرّاحی شده است و هیجان بیشتری را در آن شاهد هستیم. مسلّما اگر شما یکی از طرفداران سری فیلم Harry Potter هستید،بازی آن را نیز دوست خواهید داشت. از انواع Spell ها که در فیلم و کتاب های هری پاتر موجود است استفاده کنید،هاگوارتز را بگردید و…

سینا اسماعیل پور بازدید : 61 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، با معرفی نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار Angry Birds Star Wars II برای سیستم عامل ویندوز در خدمت شما گیمرهای عزیز هستیم. سری جدید بازی های پرندگان خشمگین با جنگی بزرگ پا به میدان می گذارد ، برای ادامه داستان محبوب سری اول Angry Birds Star Wars آماده باشید ، این بازی بر مبنای داستان فیلم جنگ ستارگان آماده شده و در آن شما باید با قدرت و امکاناتی که در اختیار دارید به جنگ خوک ها بروید. برای اولین باز شما می توانید در سمت خوک ها به انجام نقش Darth Maul بپردازید ! Angry Birds Star Wars II دارای بیش از ۳۰ شخصیت مختلف است که شما می توانید با هر یک از آنان نقش کنترل بازی را در دست گرفته و به ایفای نقش آنان بپذارید. یکی از قابلیت های جالب این نسخه از بازی این است که می توانید به سادگی با استفاده از دوربین وبکم دستگاه خود ، شخصیت مورد نظر خود را وارد بازی کرده و با آنان بازی کنید ! بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان ۲ با تعداد بسیاری از مراحل ، کاراکترها ، پاداش ها ، جوایز و… هم اکنون به همراه سریال فعال ساز از ادامه مطلب وب سایت پرطرفدار فوردانلودز آماده دانلود کردن است.

سینا اسماعیل پور بازدید : 57 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

بازی Topia World Builder تنها با لمس نوک انگشتان خود جهانی زرق و برق دار و زیبا بسازید و یک بازی بی نظیر را در گوشی یا تبلت اندروید خود تجربه نمایید. این بازی در حقیقت یک شبیه ساز ایجاد جهان است و شما در آن می توانید جهان مورد علاقه خود را به هر نحوی که دوست دارید بسازید و آن را شکل دهید. می توانید کوه، دره، رودخانه، اقیانوس و دریا را تنها با یک لمس ایجاد و حیوانات مختلفی را در جهان خود قرار دهید. این بازی کم حجم و هیجان انگیز اندروید تا به حال جوایز زیادی را دریافت کرده است که در زمان کمی طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سینا اسماعیل پور بازدید : 42 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Farm Frenzy: Viking Heroes یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که شما را به دوره وایکینگ ها می برد. شما در نقش یک قهرمان با پشت سر گذاشتن مراحل مهیج بازی دارایی های بیشتری کسب می کنید! شما دارای ابزارها و وسایل مختلفی هستید که به کمک آنها می توانید امتیازات خود را افزایش دهید. بازی دارای ۱۷۲ مرحله گوناگون می باشد. در کنار مراحل متنوع، بازی Farm Frenzy Viking Heroes از گرافیک بالایی نیز بهره می برد.

سینا اسماعیل پور بازدید : 42 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Wildlife Park 3 نام یک بازی جذاب و البته متفاوت استراتژیکی می باشد. در این بازی شما در نقش صاحب یک باغ وحش هستید و وظیفه شما همانطور که حدس زدنش سخت نیست رسیدگی و اداره باغ وحش می باشد. تمیز کردن، ساختن قفس ها و ایجاد جایگاه های تفریحی مناسب برای مشتریان از وظایف اصلی شما خواهد بود. همچنین در این بازی شما می توانید از مغازه حیوانات جدیدی خریداری نمایید و با حیوانات قبلی جایگزین کنید. به نظر نمیرسد که نگهداری و مواظبت از صد ها حیوان کار راحتی باشد، اگر شما چنین فکر نمی کنید و آماده پذیرفتن این مسئولیت هستید، بازی فوق العاده زیبا Wildlife Park 3 منتظر شماست.

سینا اسماعیل پور بازدید : 62 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

با قسمت هشتم از سری بازی های مدیریتی Monument Builders همراه شوید تا در این قسمت به ساخت زندان معروف آلکاتراز بپردازید !جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت.اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از قایق به این جزیره که در لیست مکان‌های تاریخی ملی قرار دارد، سفر کنند و از آن دیدن کنند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 772
  • بازدید کلی : 14,468