loading...
ققنوس
سینا اسماعیل پور بازدید : 1815 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

سری بازی های هری پاتر برگرفته از فیلم هری پاتر به صورت کامل توسط یکی از استدیو های شرکت EA ساخته شده است و آخرین عنوان در این سری یعنی بازی Harry Potter And The Deadly Hallows Part 2 نیز در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. هر نسخه از این بازی به مانند نسخه های قبلی این عنوان می باشد که پیشرفت هایی دارد. پیشرفت هایی در گرافیک،صداگذاری و گیم پلی و… مراحل بازی را در محیط های مختلفی که فیلم هری پاتر در آن رخ داده است،انجام دهید. گیم پلی نسخه ی ۷ این بازی به مراتب بسیار بهتر از نسخه های قبلی طرّاحی شده است و هیجان بیشتری را در آن شاهد هستیم. مسلّما اگر شما یکی از طرفداران سری فیلم Harry Potter هستید،بازی آن را نیز دوست خواهید داشت. از انواع Spell ها که در فیلم و کتاب های هری پاتر موجود است استفاده کنید،هاگوارتز را بگردید و…

سینا اسماعیل پور بازدید : 454 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (3)

3D War Chess 1.1 یك بازی شطرنج سه بعدی به صورت واقعی و جذاب است كه شما می توانید با كامپیوتر بازی کرده و قدرت خود را با آن محك بزنید. بازی شطرنج، یک بازی عالی فکری است که همه شما تقریبا با ساز و کار آن آشنا هستید. اما بازی که اینجا می بینید، یک بازی معمولی نیست. در اینجا با محیطی سه بعدی به همراه مهره هایی به صورت واقعی و در میدان جنگ روبرو هستید. وقتی یک مهره را حرکت می دهید آن مهره به صورت انیمیشنو به صورت کاملاً واقعی به سمت جایگاه مقصد حرکت خواهد کرد. وقتی مهره ای را می خواهید بزنید و از صحنه خارج کنید نبردی بین آنها شکل گرفته و مهره ای که باید بیرون رود شکست خورده و خارج می شود. جلوه های نبرد کاملاً سه بعدی محیط بازی را بسیار جذاب کرده است.

سینا اسماعیل پور بازدید : 89 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (0)

Shadowrun: Dragonfall – DC یک بازی زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن و RPG از استودیوی بازیسازی Harebrained Schemes برای دستگاه های اندرویدیست که با قیمت ۶.۹۹ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و با هزاران خرید از برترین ها به شمار می رود. بگذارید داستان بازی را از زبان طراح بیان کنیم: “هم اکنون سال ۲۰۵۴ می باشد و جهان به کلی تغییر پیدا کرده است، جنگی بزرگ میان انسان ها و ماشین ها صورت گرفته و شرکت های بسیاری برای منافع خود وارد این جنگ شده اند و شما باید برای برقراری امنیت و آرامش وارد عمل شوید و …” بله… شما در نقش یکی از شخصیت های قدرتمند گروه Shadowrun باید با سلاح های ویرانگر خود به نبرد با ماشین آلات بروید و وضعیت را بهبود ببخشید. اگر به بازی های آر پی جی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید ما به شما این بازی را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن گرافیک خیره کننده، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی تجربه ای متفاوت از بازی های این سبک را برایتان به ارمغان می آورد.

سینا اسماعیل پور بازدید : 79 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

Falling Skies The Game بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی بر اساس داستان های علمی تخیلی در جهانی ویران شده ادامه می یابد. حملاتی چند از جانب بیگانگان انجام می شود و تعداد عظیمی از مردم بیگناه جهان در شرف نابودی توسط ارتش هستند. تنها تعداد انگشت شماری از بازماندگان توانسته ند فرار کنند و با ایجاد توده ای از شورشی ها قصد حمله دارند.

شما در این بازی با استفاده از سلاح های قدرتمندی به ماموریت های مختلفی اعزام می شوید و در نبردهای انسانی و خونین در صدد آزادسازی مردم بیگناه برخواهید آمد. استفاده از شخصیت های محبوب در کنار بازیگران تلویزیونی از ویژگی های بارز این بازی می باشد. هدف شما آزادسازی مردم در کنار افزایش پتانسیل های جنگی خود بوسیله کسب منابع جدید خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Falling Skies The Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ققنوس  دریافت نمایید.

peymann بازدید : 42 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

Reaper Tale of a Pale Swordsman یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Hexage ساخته وبرای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بار دیگر شیاطین و هیولاها به زمین بازگشته اند و هرج و مرج بزرگی راه انداخته اند و حالا شما در بازی باید در نقش یک شمشیر زن سیاه پوش ماهر ظاهر شوید و به جنگ با این موجودات پلید و خبیث بروید. این جنگجویی که شما کنترلش را دارید میتواند در جنگ ها بزرگ تعداد زیاد دشمنان را از پا در بیاورد. در بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman ماموریت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام را انتخاب کنید و به کشف اسرار بیابان ها بپردازید. در این بازی شخصیت های مختلف بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای شخصیت شما هم در بازی بیش از ۳۰ مهارت ویژه طراحی شده است که شما باید برای بدست آوردن ها ماموریت های پر چالش را پشت سر بگذارید.

peymann بازدید : 55 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

Reaper Tale of a Pale Swordsman یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Hexage ساخته وبرای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بار دیگر شیاطین و هیولاها به زمین بازگشته اند و هرج و مرج بزرگی راه انداخته اند و حالا شما در بازی باید در نقش یک شمشیر زن سیاه پوش ماهر ظاهر شوید و به جنگ با این موجودات پلید و خبیث بروید. این جنگجویی که شما کنترلش را دارید میتواند در جنگ ها بزرگ تعداد زیاد دشمنان را از پا در بیاورد. در بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman ماموریت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام را انتخاب کنید و به کشف اسرار بیابان ها بپردازید. در این بازی شخصیت های مختلف بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای شخصیت شما هم در بازی بیش از ۳۰ مهارت ویژه طراحی شده است که شما باید برای بدست آوردن ها ماموریت های پر چالش را پشت سر بگذارید.

peymann بازدید : 60 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

Skulls of the Shogun نام بازی استراتژیک با گرافیک فانتزی برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در سال 2013 میلادی به دست شرکت 17-BIT ساخته و منتشر شده است. داستان این بازی، زمان خان سالای در کشور تاریخی ژاپن را روایت می کند و یک دوره زمانی را به حالت طنز آمیز ترسیم کرده است. ماجرا از جایی آغاز می شود که یکی از فرماندهان ارتش توسط یارانش کشته می شود.

سینا اسماعیل پور بازدید : 64 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

سینا اسماعیل پور بازدید : 89 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Transformers Rise of the Dark Spark عنوان نسخه جدیدی از بازی پر طرفدار Transformers می باشد که بر اساس فیلم محبوب و پر طرفدار Transformers تولید شده و در سال 2014 عرضه شده است. گیم پلی بازی Transformers Rise of the Dark Spark به صورت سوم شخص می باشد . در  بازی تبدیل شوندگان کاربر می تواند هم در جبهه اتوبات ها و هم دیسپتیکان ها ایفای نقش کند که هر کدام از کاراکتر های آن ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند که آن ها را از دیگران متمایز کرده و محیط جالبی برای بازی ایجاد می کند. عوامل مهمی به جذابیت بازی کمک می کنند که از آن ها می توان به گیم پلی متفاوت منحصر به فرد و جالب خط داستانی گیرا و دوست داشتنی و گرافیک قابل قبول نام برد.

روند بازی به این گونه می باشد که شما در هر مرحله کنترل یک یا چند کاراکتر را تا پایان مرحله بر عهده دارید تا به سر مقصد منظور برسید. بازیدارای طرفداران خاص خود می باشد که به دلایل فراوانی به این بازی علاقه دارند از جمله خود عنوان Transformers یا گیم پلی آن و یا حتی گرافیک این بازی برای عرضه بازی لحظه شماری می کنند. شما هم اگر از طرفداران این بازی پر طرفدار هستید یا می خواهید برای یک بار هم که شده این عنوان را امتحان کنید هم اکنون می توانید بازی Transformers Rise of the Dark Spark را از یاس دانلود و به صورت رایگان دریافت کنید.

سینا اسماعیل پور بازدید : 48 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Battlepillars نام بازی هیجان انگیزی در سبک نزدیک به اکشن و پلتفرمر برای کامپیوتر می باشد و در سال 2014 توسط شرکت Hitcents در شبکه Steam منتشر شده است. ارتشی از کرم های زیرک و جنگنده را در بازی جمع آوری کنید تا به درخت پربار همسایه هجوم ببرید و آن را غارت کنید. هر یک از این کرم ها را با مهارت های خاصی تعلیم دهید تا قدرت آن ها در نبرد ها استفاده کنید.مقدار انرژی محدودی در بازی Battlepillars برای ایجاد کرم های جدید وجود دارد و بسته به قدرت آن ها، هزینه ها نیز بالاتر می رود. البته به جز کرم های ساده، برای به وجود آوردن جنگندگان بهتری نیاز به صرف هزینه برای تحقیق آن ها دارید تا ارتشی کم نظیر در منطقه داشته باشید. علاوه بر این که به بقیه حمله می کنید، باید مراقب ضد حملات نیز باشید، چون به طور کاملا تصادفی به درخت شما حمله ور می شوند.زمانی که مشغول به نبرد هستید، برگ های درختان بر روی زمین می ریزند و برای افزایش قدرت سربازان نیاز به جمع آوری آن ها دارید تا با آن ها نیرو بگیرند. میزان سلامتی خاصی در Battlepillars برای هر کرم در نظر گرفته شده است و پس از اتمام آن، از بین خواهد رفت و باید برای زنده کردن او هزینه کنید. دشمنانی که در مراحل بالاتر با آن ها مواجه می شوید، زره های پیشرفته و مجهز به راکت برای پرواز هستند و ضربه زدن به آن ها با نیرو های پیاده کار بسیار سختی است. پس شما هم در بازی Battlepillars نیاز به تجهیز کردن افرادتان با آیتم های مختلفی دارید تا شکست را تجربه نکنید و به پیش بروید. هم چنین زمانی که روی درخت دیگران هستید، میوه هایی نظیر سیب را می توانید برای کسب امتیاز بچینید و به درخت خود بیاورید. البته چنین کاری فقط در پایان نبرد قابل انجام است.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 763
  • بازدید کلی : 14,459