loading...
ققنوس
peymann بازدید : 78 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی Speed Kills برای PC توسط کمپانی های Holy Warp و KISS ltd انتشار یافت. این بازی استدیوهای بازیسازی Holy Warp و Black Wing Foundation را طراحی و تولید کرده اند. بازی سرعت مرگ ها یک بازی سبک Racing و رالی مرگ است، که در آن اتومبیل ها در رقابت با هم با سلاح های مرگباری همدیگر مورد هدف قرار میدهند، تا از هم پیشی بگیرند. بازی با موتور گرافیکی Unreal طراحی شده است و سبک دوربین آن سه بعدی و از فضای بالای سر ماشین ها است. بازی در حومه کهکشان از کلان شهر cityscapes پیگیری میشود. شما در رقابت های مرگ شرکت کنید و با بدست آورد امتیاز ماشین و سلاح های که بروی آن می بندید ارتقا دهید. بازی سرعت مرگ ها دارای ۵ محیط مسابقه ای ، ۸ نوع اتومبیل قابل ارتقا ، انواع سلاح های مخرب  برای از راه به در کردن رقیبان را دارا می باشد.

peymann بازدید : 701 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی Blur را کمپانی معروف Activition تولید کرده است و در این بازی شما در رقابت های مختلف شاهد تولیدات ۲۰ کمپانی و برند های برتر ماشین سازی دنیا خواهید بود و از ماشین هایی با کلاس پایین تر بازی را شروع می کنید و از جمله اتومبیل های معروف که در بازی حضور دارند می توان به انواع و کلاس های مختلف پورشه ، لامبورگینی ،مرسدس بنز ، شورلت ، بی ام وی ، فراری و آ او دی و … اشاره کرد ، کلا بازی بلور کلکسیونی از اتومبیل های ساخته شده کمپانی های بزرگ دنیا است. هر چه مراحل جلوتر میرود شما ماشین های قویتر و پر سرعت تری را آنلاک می کنید و تا جایی که غول های بزرگ کمپانی ها میرسید که هیچ اتومبیل یارای رقابت با آن ها را ندارد. بازی ماشین سواری Blur بر خلاف بازی های اتومبیل رانی دیگر خشونت ، سلا ح های و قدرت هایی است که در بازی در پیست ها گنجانده شده است .

peymann بازدید : 64 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Bad Piggies 1.5.1 نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام بازی Bad Piggies خوک های بد برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی Bad Piggies ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید. بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

سینا اسماعیل پور بازدید : 57 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Riptide GP2 یک بازی کم حجم جدید در سبک ورزشی, شبیه ساز است که در سال 2014 توسط Vector Unit ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر علاقه به جت اسکی سواری دارید به هیچ وجه بازی Riptide GP2 را از دست ندهید. اگر نسخه اول این بازی را انجام داده باشید میدانید که این بازی چقدر جذاب است و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. از تغییرات مهم این نسخه میتوان به بهبود گرافیک آن اشاره کرد که بسیار خیره کننده شده است.

شما در این بازی باید یک جت اسکی را انتخاب کنید و در مکان های مختلف و زیبا با رقیبانتان به مسابقه بپردازید و با پیروزی در هر مرحله به مرحله ی بعد بروید. از ویژگی های مهم بازی میتوان به داشتن 10 جت اسکی, داشتن دستاوردهای مختلف در بازی برای ارتقای جت اسکی و باز کردن مراحل جدید, امکان کنترل با شتابسنج و غیره اشاره کرد.

سینا اسماعیل پور بازدید : 61 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، با معرفی نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار Angry Birds Star Wars II برای سیستم عامل ویندوز در خدمت شما گیمرهای عزیز هستیم. سری جدید بازی های پرندگان خشمگین با جنگی بزرگ پا به میدان می گذارد ، برای ادامه داستان محبوب سری اول Angry Birds Star Wars آماده باشید ، این بازی بر مبنای داستان فیلم جنگ ستارگان آماده شده و در آن شما باید با قدرت و امکاناتی که در اختیار دارید به جنگ خوک ها بروید. برای اولین باز شما می توانید در سمت خوک ها به انجام نقش Darth Maul بپردازید ! Angry Birds Star Wars II دارای بیش از ۳۰ شخصیت مختلف است که شما می توانید با هر یک از آنان نقش کنترل بازی را در دست گرفته و به ایفای نقش آنان بپذارید. یکی از قابلیت های جالب این نسخه از بازی این است که می توانید به سادگی با استفاده از دوربین وبکم دستگاه خود ، شخصیت مورد نظر خود را وارد بازی کرده و با آنان بازی کنید ! بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان ۲ با تعداد بسیاری از مراحل ، کاراکترها ، پاداش ها ، جوایز و… هم اکنون به همراه سریال فعال ساز از ادامه مطلب وب سایت پرطرفدار فوردانلودز آماده دانلود کردن است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 727
  • بازدید کلی : 14,423