loading...
ققنوس
سینا اسماعیل پور بازدید : 1815 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

سری بازی های هری پاتر برگرفته از فیلم هری پاتر به صورت کامل توسط یکی از استدیو های شرکت EA ساخته شده است و آخرین عنوان در این سری یعنی بازی Harry Potter And The Deadly Hallows Part 2 نیز در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. هر نسخه از این بازی به مانند نسخه های قبلی این عنوان می باشد که پیشرفت هایی دارد. پیشرفت هایی در گرافیک،صداگذاری و گیم پلی و… مراحل بازی را در محیط های مختلفی که فیلم هری پاتر در آن رخ داده است،انجام دهید. گیم پلی نسخه ی ۷ این بازی به مراتب بسیار بهتر از نسخه های قبلی طرّاحی شده است و هیجان بیشتری را در آن شاهد هستیم. مسلّما اگر شما یکی از طرفداران سری فیلم Harry Potter هستید،بازی آن را نیز دوست خواهید داشت. از انواع Spell ها که در فیلم و کتاب های هری پاتر موجود است استفاده کنید،هاگوارتز را بگردید و…

سینا اسماعیل پور بازدید : 88 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (0)

Shadowrun: Dragonfall – DC یک بازی زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن و RPG از استودیوی بازیسازی Harebrained Schemes برای دستگاه های اندرویدیست که با قیمت ۶.۹۹ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و با هزاران خرید از برترین ها به شمار می رود. بگذارید داستان بازی را از زبان طراح بیان کنیم: “هم اکنون سال ۲۰۵۴ می باشد و جهان به کلی تغییر پیدا کرده است، جنگی بزرگ میان انسان ها و ماشین ها صورت گرفته و شرکت های بسیاری برای منافع خود وارد این جنگ شده اند و شما باید برای برقراری امنیت و آرامش وارد عمل شوید و …” بله… شما در نقش یکی از شخصیت های قدرتمند گروه Shadowrun باید با سلاح های ویرانگر خود به نبرد با ماشین آلات بروید و وضعیت را بهبود ببخشید. اگر به بازی های آر پی جی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید ما به شما این بازی را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن گرافیک خیره کننده، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی تجربه ای متفاوت از بازی های این سبک را برایتان به ارمغان می آورد.

سینا اسماعیل پور بازدید : 78 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

Falling Skies The Game بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی بر اساس داستان های علمی تخیلی در جهانی ویران شده ادامه می یابد. حملاتی چند از جانب بیگانگان انجام می شود و تعداد عظیمی از مردم بیگناه جهان در شرف نابودی توسط ارتش هستند. تنها تعداد انگشت شماری از بازماندگان توانسته ند فرار کنند و با ایجاد توده ای از شورشی ها قصد حمله دارند.

شما در این بازی با استفاده از سلاح های قدرتمندی به ماموریت های مختلفی اعزام می شوید و در نبردهای انسانی و خونین در صدد آزادسازی مردم بیگناه برخواهید آمد. استفاده از شخصیت های محبوب در کنار بازیگران تلویزیونی از ویژگی های بارز این بازی می باشد. هدف شما آزادسازی مردم در کنار افزایش پتانسیل های جنگی خود بوسیله کسب منابع جدید خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Falling Skies The Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ققنوس  دریافت نمایید.

peymann بازدید : 137 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

عزیزان بازی Urban Trial Freestyle برای PC را با حجم بسیار اندک ۲۳۸ مگابایت برای شما آماده دانلود کرده ام. بازی Urban Trial Freestyle یکی از محبوب ترین بازی های کنسول ps vita بود که در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی Tate Multimedia برای کامپیوتر منتشر شد. در این بازی شما در نقش موتور سوار حرفه ای کراس از روی موانع طبیعی مانند ساختمان ، ماشین های خیابان و خلاصه هر چیزی که سد راه شما بشود پرش می کنید. این بازی سراسر پر از هیجان و استرس است و همواره پلیس به دنبال شما است و شما هم برای فرار از دست پلیس از روی موانع صعب العبور ، جعبه ها ، سطوح شیب دار و … پرش کنید و نظر همگان را به خود جلب نمایید. بازی در ۴۷ مرحله پر هیجان و ۵ محیط بازی در ورزشگاه ها و محیط باز و … غیره پیگیری میشود. با وجود اینکه حجم بازی بسیار کم است ، اما گیم پلی و گرافیک بازی فوق العاده است و تمام حرکات موتورسواری شما شبیه سازی واقعی شده است. 

peymann بازدید : 53 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

Batman Arkham Origins سری جدید از بازی معروف بتمن است که پس از موفقیت نسخه قبل سازندگان این بازی را وادار کرد تا نسخه ای جدید را روانه دنیای گیمرها کنند. گیم پلی بازی چندان تغییر نکرده و همان حرکات نسخه قبل در این بازی هم وجود دارد و تنها تغییر اضافه شدن یک درجه سختی خاص است که قابلیت سیو ندارد و همچنین فقط یک جان در طول بازی خواهید داشت. بخش Combat زیادی تغییر نکرده و فقط چند دشمن جدید و چند حرکت اضافه شده است و ما بقی بخش ها هیچ گونه تغییری نکرده اند. به گیم پلی بازی Batman Arkham Origins یک وسیله جدید به نام Remote Claw اضافه شده است که شبیه وسیله Grapple که در بازی Just Cause 2 وجود داشته، شباهت دارد.

peymann بازدید : 62 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

Subway Surfers یکی از پرطرفدارترین و اعتیادآورترین بازی های ماجراجویی و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید!

peymann بازدید : 38 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Vector نام یکی از هیجان انگیز ترین و بهترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده که توسط کمپانی Nekki برای کامپیوتر هم عرضه شده است و در آن باید در مسیر های مختلفی حرکت کرده و از موانع به بهترین شکل ممکن عبور کنید. در این بازی باید حرکات پارکور را در هنگام عبور از قسمت های مختلف انجام داده و به سرعت به سمت نقطه پایان حرکت کنید. بازی Vector دارای مراحل بسیار زیاد و متنوعی بوده که در هر یک از آن ها موانع خاصی قرار دارد و در هر یک از آن ها مسیر عبور شما متفاوت است مثلا در بعضی مراحل باید از پشت بام ها بپرید و در بعضی دیگر بباید در خیابان حرکت کنید. در حین حرکت شما در مراحل مختلف آهنگ های بسیار زیبایی پخش می شود که مطمئنا می تواند باعث هیجان شما در بازی شود.

peymann بازدید : 29 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

درباره بازی far cry 3 ; فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

sinasp بازدید : 39 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

در بازی The Wall: Medieval Heroes شما می بایست از روستای خود در مقابل مهاجمانی که شما را محاصره کرده اند ، دفاع نمایید . این بازی ترکیبی از بازی های مدیریتی دفاع و مدیریت منابع می باشد . می توانید با استخدام کمانداران ، خرابکاران ، کارگرها و … منابع جنگی و زیستی خود را افزایش دهید و با حملات حساب شده به دشمن ، آن ها را وادار به عقب نشینی کنید . داشتن ۸ روستای مختلف ، ۱۴ بخش و واحد مختلف ، ۷ حالت بازی و … از سایر ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .

سینا اسماعیل پور بازدید : 51 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)
تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۱۰/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/انلاین
زبان: ENG
حجم فایل: ۷٫۶۶ GB
اطلاعات بازی :

 

Titanfall یک بازی آنلاین جدید آغشته با حرکات پارکور مانند می باشد که توسط گروهی از سازندگان سابق Infinity Ward ساخته شده است. Titanfall یکی از عناوین فوق العاده مایکروسافت می باشد که تاکنون توانسته با نمایش های درخشانش دل بسیاری از کارشناسان بازی و گیمرها را برباید. بازی دارای دید اول شخص یا همان FPS است ، اما چیزی که این بازی را از سایر بازی ها FPS متمایز می کند Multiplayer بودن آن است . بله ، این بازی فقط دارای بخش مالتی پلیر است و از بخش سینگل پلیر در آن خبری نیست و همچنین این بازی نیز مانند بعضی دیگر از بازی های نسل بعد MMO است . آنلاین بودن بازی یکی از ویژگی های مثبتبازی است و بدون شک در آینده اکثر بازی ها فقط به صورت آنلاین قابل بازی کردن هستند ، البته آنلاین بودنبازی در کشور ما به علت وضع اینترنت یک ویژگی منفی حساب می شود و باعث میشود که اکثر بازیکنان از تجربه ی این بازی فوق العاده محروم بمانند . وقتی که صحبت از یک بازی مالتی پلیر می شود ، دیگر داستان معنایی پیدا نمی کند و فقط کشتن و جلو رفتن و نفر اول شدن در Leaderboard است که مهم است ، اما TF از این قاعده مستثنی است و دارای بخش داستانی بسیار زیبایی نیز است. که حال به تازگی نسخه بتای اینبازی برای PC منتشر شده است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 744
  • بازدید کلی : 14,440